مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 20:252021-06-14سياسي

راه توسعه رسمیت دادن به مدیریت دو سطحی است


نامزد ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران گفت: اگر ما دنبال توسعه هستیم و دلمان برای ایران می سوزد و به ایران علاقه و محبت داریم و توسعه را راهکار حفظ ایران عزیز می دانیم باید توجه داشته باشیم که راه توسعه رسمیت دادن به مدیریت دو سطحی است.

- نامزد ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران گفت: اگر ما دنبال توسعه هستیم و دلمان برای ایران می سوزد و به ایران علاقه و محبت داریم و توسعه را راهکار حفظ ایران عزیز می دانیم باید توجه داشته باشیم که راه توسعه رسمیت دادن به مدیریت دو سطحی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید فراهانی در همایش انتخاباتی تعدادی از نامزدهای لیست جمهور که در محله جیحون برگزار شد، گفت: شوراها به عنوان یکی از مهم ترین نهادهای مقوم بخش مردمسالاری و دموکراسی در کشور هستند که در دولت جناب آقای خاتمی در سال 78 شکل گرفته و دموکراسی و مردمسالاری تا اعماق روستاها کشیده شد.

شوراها شعار حضرت امام(ره) که میزان رای ملت است را تحقق بخشید.

وی شوراهای شهر را به منزله پارلمان های محلی در مدیریت دو سطحی ملی و محلی دانست و گفت: مجلس به عنوان پارلمان ملی وظیفه قانون گذاری کلان و شوراهای اسلامی شهر به عنوان پارلمان محلی قانون گذاری شهری را برعهده داشت و برامور اجرایی شهر نظارت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه توسعه رسمیت دادن به مدیریت دو سطحی است

راه توسعه رسمیت دادن به مدیریت دو سطحی است