مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 19:302021-06-14ورزشي

مسعود رضاییان: دولت آینده به ورزش به عنوان پدیده درجه دوم نگاه نکند


یک مدیر ورزشی با بیان این که باید نگاه بالادستی ها به ورزش به عنوان یک سرگرمی تغییر پیدا کند، گفت: ورزش مثل بهداشت، آموزش، اقتصاد و خیلی دیگر از مسائل اساسی در کشورمان یک مسئله ضروری است و یکی از مطالبات از دولت آینده نیز این است که به ورزش به عنوان پدیده درجه دوم نگاه نشود.

- ایسنا/خوزستان یک مدیر ورزشی با بیان این که باید نگاه بالادستی ها به ورزش به عنوان یک سرگرمی تغییر پیدا کند، گفت: ورزش مثل بهداشت، آموزش، اقتصاد و خیلی دیگر از مسائل اساسی در کشورمان یک مسئله ضروری است و یکی از مطالبات از دولت آینده نیز این است که به ورزش به عنوان پدیده درجه دوم نگاه نشود.

مسعود رضاییان در گفت وگو با ایسنا، درباره مشکلات ساختاری و مدیریتی در ورزش ایران، اظهار کرد: من می دانم جامعه ورزش در سال هایی که گذشت شرایط خوبی در ورزش نداشت.

از جمله این که از نظر درآمدی و اقتصادی در ورزش حداقل در باشگاه های ورزشی که اسم حرفه ای را به یدک می کشند، شرایط درآمدزایی به وجود نیامد.

یعنی منابع بالقوه وجود دارند اما راهکارهای مناسب برای بهره برداری صحیح از این منابع، حداقل برای ورزش به وجود نیامد و عمدتا ورزش ما به این شکل می گذرد که برخی نمی دانم بر اساس چه قوانین و مقرراتی می توانند از بودجه های دولتی، نیمه دولتی و شرکت های نیمه خصوصی و دولتی استفاده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسعود رضاییان: دولت آینده به ورزش به عنوان پدیده درجه دوم نگاه نکند

مسعود رضاییان: دولت آینده به ورزش به عنوان پدیده درجه دوم نگاه نکند