مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 19:252021-06-14سياسي

شرکت بسیجیان وزارت جهاد کشاورز ی در انتخابات ریاست جمهوری


فرمانده مرکز مقاوت بسیج وزارت جهاد کشاورز ی در بیانیه ای اعلام کرد: یک دولت انقلابی مقتدر و توانمند با یک انتخابات پرشور می تواند آرمانها و مطالبات مردم را پیگیری کند و در مسیر تحقق آن گام بردارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محسن فرجی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی با توجه به برگزاری سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در 28 خرداد ماه سال جاری، بیانیه ای صادر کرد .

متن بیانیه بدین شرح است : بسم الله الرحمن الرحیم با گذر از چهل و دو سال تجربه اندوزی انقلاب اسلامی و ورود به گام دوم این نهضت عظیم مردمی و بر اساس تأکید رهبر معظّم انقلاب اسلامی مبنی بر حضور حداکثری در انتخابات ، بی شک انتخاباتِ ریاست جمهوریِ پیش رو، فصلی دیگر از شور و امید را برای ملت سرافراز ایران رقم خواهد زد.

  در این بین و پس از خلق حماسه ای حداکثری، آن چه مهم تر از همه است، انتخاب فردی شایسته و پیش بَرنده اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی است .

با توجه به منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) که فرمودند: علاج دردهای مزمن کشور ، حضور پرشور عموم مردم و انتخاب اصلح و مناسب در انتخابات ریاست جمهوری است لذا شرکت حداکثری در انتخابات فرصت ساز، امنیت   آور   و ظرفیت مهم برای آینده کشور است و تجربه 42 ساله گذشته نشان داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت بسیجیان وزارت جهاد کشاورز ی در انتخابات ریاست جمهوری

شرکت بسیجیان وزارت جهاد کشاورز ی در انتخابات ریاست جمهوری