مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 19:102021-06-14سياسي

اقدامات بنیاد کرامت رضوی به مناسبت دهه کرامت


مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی با اشاره به این که با تکیه بر تجربیات سال گذشته می توان برنامه های بیشتری در دهه کرامت امسال برگزار کرد، ساختار و برنامه های بنیاد کرامت رضوی به مناسبت دهه کرامت را تشریح کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی با اشاره به این که با تکیه بر تجربیات سال گذشته می توان برنامه های بیشتری در دهه کرامت امسال برگزار کرد، ساختار و برنامه های بنیاد کرامت رضوی به مناسبت دهه کرامت را تشریح کرد.

محمدحسین استادآقا در نشست خبری بنیاد کرامت رضوی با موضوع تشریح خدمت و برنامه های آستان قدس در حوزه محرومیت زدایی که در بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس برگزار شد، اظهار کرد: دهه کرامت امسال، همانند سال گذشته با محدودیت های کرونایی رو به رو هستیم، اما امسال با استفاده از تجربیات سال 99 برخی برنامه هایی که نتوانستیم در سال گذشته اجرا کنیم را با تدابیر جدید انجام خواهیم داد.

این برنامه ها توسط هفت مرکز بنیاد کرامت رضوی برگزار خواهد شد و هر مرکز با توجه به مسئولیت خود برنامه هایی را در نظر گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه معاونت خدمات اجتماعی به عنوان مهم ترین مجموعه خدمت رسانی، استقبال از زائرین و تکریم از آن ها در مبادی ورودی برنامه ریزی شده است که متناسب با محدودیت ها و ورود زائرین در چهار نقطه زمینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات بنیاد کرامت رضوی به مناسبت دهه کرامت

اقدامات بنیاد کرامت رضوی به مناسبت دهه کرامت