مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 19:052021-06-14سياسي

شهرداری نباید جولانگاه خویشاوندان سببی یا نسبی شود


نامزد ششمین دوره شورای اسلامی تهران گفت: شورای شهر و شهرداری ها نباید جولانگاه افراد فامیل یا خویشاوندان سببی یا نسبی اعضا شورای شهر باشد، - در پاسخ به این سوال که هدف گذاری ها، برنامه ها و اولویت فعالیت های شما در دوره جدید شورا چیست؟ اظهار داشت: بدلیل اینکه تهران شهری multiple cultures است، نیازمند همکاری گسترده همه تخصص ها و گرایش های علمی و تجربی است.

اهداف بنده به دو دسته بلندمدت و کوتاه مدت تقسیم می شود، در اهداف کوتاه مدت اصلاح معضل ترافیک تهران، بازیافت زباله ها از مبدا و اختصاص درآمد حاصل از بازیافت زباله به تأمین معیشت و رفاه کودکان کار، زنان بی سرپرست، متکدیان و فقرا، تا چهره شهر از فقر و گرسنگی که متأسفانه بیداد می کند زدوده شده و در شهر فقیری نبینیم.

اصلاح و توسعه خدمات حمل و نقل عمومی، ریلی و افزایش رفاه نسبی خانواده پرسنل خدوم اتوبوسرانی، تاکسیرانان و مترو نیز جزو اهداف است.

در بلند مدت تدوین، اجرا و تغییر سریع بافت فرسوده شهری و اصلاح معابر کم عرض و قدیمی شهر خصوصاً در نقاط حاشیه نشین و مقاوم سازی ابنیه در خصوص زلزله و بلایای طبیعی احتمالی.

توسعه فضای سبز، شهربازی و امکانات رفاهی و تفریحی برای کودکان، سالخوردگان و مردم عزیز شهر تا چهره شهر هرچه سریع تر از دود، آلودگی صوتی و غیره پاک شود، فضای تنفس برای همه ی مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری نباید جولانگاه خویشاوندان سببی یا نسبی شود

شهرداری نباید جولانگاه خویشاوندان سببی یا نسبی شود