مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 18:352021-06-14اقتصادي

هشدار دوباره درباره سفرهای مردم/ جولان کرونا در جاده های کشور


در شرایطی که آمار شیوع ویروس کرونا در کشور روند نزولی دارد، بسیاری از مسئولان حوزه بهداشتی هشدارهایی درباره مسافرت های مردم در دوران کرونایی می دهند اما به نظر می رسد که گوش شنوایی برای آن نیست چرا که سفرها همواره در تعطیلات گذشته تکرار شده است.

- در شرایطی که آمار شیوع ویروس کرونا در کشور روند نزولی دارد، بسیاری از مسئولان حوزه بهداشتی هشدارهایی درباره مسافرت های مردم در دوران کرونایی می دهند اما به نظر می رسد که گوش شنوایی برای آن نیست چرا که سفرها همواره در تعطیلات گذشته تکرار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از ابتدای امسال تا کنون که به تدریج موج چهارم کرونا در کشور روز به روز گسترده تر شد، چندین بار شاهد تصویب و ابلاغ ممنوعیت ترددهای برون شهری برای جلوگیری از سفرهای مردم بوده ایم و بر این اساس جریمه های سنگین 500 هزار تومانی و یک میلیون تومانی هم برای مسافران متخلف در نظر گرفته است.

اما به نظر می رسد محدودیت ها و ممنوعیت های کرونایی سفرهای مردم را چندان با اختلال مواجه نکرده است چرا که آمارها نشان می دهد در ایامی که ممنوعیت ها اعمال و اعلام شده، سفرهای مردم نه تنها کاهش نداشته بلکه به مرور روند افزایشی نسبت به یکدیگر داشته است و این مسئله موجب نگرانی مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار دوباره درباره سفرهای مردم/ جولان کرونا در جاده های کشور

هشدار دوباره درباره سفرهای مردم/ جولان کرونا در جاده های کشور