مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 17:502021-06-14اقتصادي

رییس کمیسیون عمران مجلس: بیش از 4 میلیون واحد مسکونی در کشور کم داریم


رییس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه امروز دولت خود به یک محتکر زمین تبدیل شده است، گفت: امسال 360هزار میلیارد تومان برای تولید مسکن ارزان قیمت اختصاص یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، محمدرضا رضایی کوچی امشب در گردهمایی مهندسین بسیجی اظهار داشت: در بررسی تحولات میدانی دنیا، جامعه مهندسین نقش به سزایی دارد و هرجا که به علم و دانش و پژوهش و صنعت توجه شده نتیجه اش پیشرفت و تعالی جامعه بوده است.

وی ادامه داد: مهندسین ما با توجه به نقش هایی که در برهه های مختلف انقلاب داشته اند، به تناسب، چالش هایی را پیش رو دارند.

رضایی کوچی تصریح کرد: نظام آموزش عالی در قانون اساسی، پیش بینی کرده که در حوزه رشته های زیرساختی خودکفا باشیم و امروز در حوزه تربیت مهندسی در دنیا سومین کشور هستیم، اما از آنجا که شرایط کاری برای این حجم از نیروی تحصیلکرده فراهم نیست، نیروی انسانی به هدر رفته است.

وی با بیان اینکه چالش دوم، بحث خودباوری است که سبب شده در حوزه مهندسی، شاهد تحول اساسی باشیم، ادامه داد: تحریم ها هم باعث شد که نیاز به مهندسی خارجی با تربیت مهندسین داخلی از بین برود، با این رویکرد خیلی از نیازهای کشور از بین رفت و خیلی از تحریم هایی که به کشور فشار می آورد، با همت مهندسین از بین رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیسیون عمران مجلس: بیش از 4 میلیون واحد مسکونی در کشور کم داریم

رییس کمیسیون عمران مجلس: بیش از 4 میلیون واحد مسکونی در کشور کم داریم