مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 17:402021-06-14سياسي

سلامت مردم خط قرمز ماست/ معرفی 19 نفر به مراجع قضایی


اینکه افرادی برای سود بیشتر سلامتی مردم را به خطر بی اندازند خط قرمز ماست و به این افراد تذکر می دهیم به بهترین شکل ممکن با این افراد برخورد می کنیم.

- ایسنا/لرستان مدیرکل دامپزشکی لرستان گفت: اینکه افرادی برای سود بیشتر سلامتی مردم را به خطر بی اندازند خط قرمز ماست و به این افراد تذکر می دهیم به بهترین شکل ممکن با این افراد برخورد می کنیم.

دکتر مصطفی زبردست در گفت وگو با ایسنا در رابطه با موضوع کشتار غیرمجاز دام در استان، اظهار کرد: ما این موضوع را ریشه یابی کردیم که عمده دلیل آن ریشه در فرهنگ ما دارد که مختص لرستان نیست و در استان های غرب کشور قابل رویت است.

وی ادامه داد: گاهی مردم برای نذری که دارند کشتار را خودشان انجام می دهند و برخی از افراد برای سود بیشتر این کار را انجام می دهند.

زبردست عنوان کرد: این اطمینان را به شهروندان می دهیم که در کشتارگاه های استان ناظر شرعی و بهداشتی داریم و کلیه عملیات های مربوط به نظارت شرعی در باب حلیت و طهارت و نظارت های بهداشتی در سطح کشتارگاه ها انجام می شود.

مدیرکل دامپزشکی لرستان، افزود: در زمینه کشتارهای غیرمجاز لازم است که دستگاه های متعددی ورود کنند، ازجمله شهرداری ها چراکه نگهداری دام در حاشیه شهرها و کشتار آن جز مزاحمت های شهری محسوب می شود و لازم شهرداری ها در زمینه ورود کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت مردم خط قرمز ماست/ معرفی 19 نفر به مراجع قضایی

سلامت مردم خط قرمز ماست/ معرفی 19 نفر به مراجع قضایی