مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 17:252021-06-14سياسي

آخرین وضعیت رتبه بندی معلمان/ آیا فوق العاده ویژه برای فرهنگیان اعمال می شود؟


وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در صورت تصویب شورای حقوق و دستمزد و هیأت دولت، «فوق العاده ویژه معلمان» اعمال و به معلمان تعلق خواهد گرفت، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، همیشگی است و در تمامی روزهای کاری پیگیر این مسأله هستیم.

وی با بیان اینکه فرهنگیان به اطلاعات و اخبار نادرست و یا بعضاً اشتباه توجه نکنند، گفت: این روزها بحث رتبه بندی به عنوان مطالبه بسیار مهم فرهنگیان در دستور کار آموزش و پرورش بوده است.

حاجی میرزایی افزود: در دو نوبتی که رتبه بندی اجرا شد، از ظرفیت امتیازات قانون مدیریت خدمات کشوری استفاده شد که این ظرفیت ها بعدا ً برای عموم کارکنان دولت تعمیم پیدا کرد، عملاً ارزش رتبه بندی را تضعیف کرد، بنابراین نیازمند طراحی امتیاز ویژه و متمایزی برای فرهنگیان بودیم.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: امتیازاتی برای تمام کارکنان دولت طراحی شده است و طبیعی هست که فرهنگیان نیز مانند سایر کارمندان دولت، از آن بهره مند باشند؛ رتبه بندی امتیاز جداگانه ای است و هدف آن ارتقای صلاحیت های حرفه ای و شایستگی های شغلی معلمان است.

وی گفت: رتبه بندی در صدد است که به معلمان خلاق، تلاشگر و مسؤولیت پذیر، موقعیت های بهتری ببخشد و منزلت آنان را ارتقا دهد و انگیزه آنان را برای افزایش توانمندی هایشان افزایش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت رتبه بندی معلمان/ آیا فوق العاده ویژه برای فرهنگیان اعمال می شود؟

آخرین وضعیت رتبه بندی معلمان/ آیا فوق العاده ویژه برای فرهنگیان اعمال می شود؟