مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 17:002021-06-14سياسي

آیت الله رییسی: درصدی از درآمد نفت و گاز باید به ایلام برسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، صنعتی در استان پیگیری کرد و در بخش های دیگر هم باید کمک کنیم که دامپروری علاوه بر تأمین نیازهای استان برای کشور موثر باشد.

رییسی اظهار داشت: طرح مهار آب های گرمسیری که رهبر معظم انقلاب اعتباراتی را اختصاص دادند، باید تکمیل شود، بحث مهم صادرات تولیدات استان و کشور در مرز با عراق باید پیگیری و این استان زمینه بسیار مناسبی برای گسترش مناسبات تجاری با کشور عراق را مهیا کند.

وی با اشاره به معضل ریزگردها افزود: مساله محیط زیست و ورود ریزگردها مردم را رنج می دهد، بخشی از این مشکل در زمینه عراق است و باید با اقداماتی محیط زیست در امان باشد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: مساله راه های ارتباطی از جمله ریلی و بزرگراهی نیز از دیگر نیازهای اساسی استان ایلام است که باید به سرعت شکل گیرد، اگر بحث زیارت فعال شود خاص اربعین نیست و در تمام طول سال این مهم باید گسترش یابد و آزادراه هایی که به مرز منتهی می شود برای تسهیل در تردد زوار و همچنین صادرات کالا و تردد کامیون ها می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

رییسی یادآور شد: ایجاد شبکه ریلی و اتصال آن به شبکه ریلی کشور عراق از مزیت های استان ایلام است که هم در جهت تردد مسافر و ترانزیت کالا موثر واقع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رییسی: درصدی از درآمد نفت و گاز باید به ایلام برسد

آیت الله رییسی: درصدی از درآمد نفت و گاز باید به ایلام برسد