مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 17:002021-06-14بين الملل

برجام توافقی بسیار خطرناک و آرزوی مرگ اسراییل است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سفیر اسبق آمریکا در سازمان ملل متحد که برای اعلام تداوم حمایت به فسلطین اشغالی سفر کرده گفت که آمریکا جدای از این اینکه چه افرادی در راس قدرت هستند، - سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل با انتقاد از گفتگو جهت احیای برجام، از تداوم حمایت آمریکا از تل آویو خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سفیر اسبق آمریکا در سازمان ملل متحد که برای اعلام تداوم حمایت به فسلطین اشغالی سفر کرده گفت که آمریکا جدای از این اینکه چه افرادی در راس قدرت هستند، همراه با (رژیم) اسراییل هستند.

به نوشته وبگاه شبکه خبری نیوز مکس نیکی هیلی سفیر اسبق آمریکا در گفتگو با شبکه خبری فاکس نیوز گفت، بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر سابق (رژیم) اسراییل دوست آمریکاست و او تل آویو را به سطحی جدیدی رساند.

وی با تبریک به نفتالی بنت به عنوان نخست وزیر جدی رژیم صهیونیستی، نتانیاهو و حزب ائتلافی و موافقت آن ها در باره توافق هسته ای ایران گفت، نمی خواهیم بار دیگر پول به دست ایران بیافتد و جهان خطرناک تر شود.

روز یکشنبه رأی گیری در کنست رژیم صهیونیستی در خصوص کابینه نفتالی بنت برگزار شد و 60 نماینده کنست به کابینه بنت رأی اعتماد دادند و 59 نفر با آن مخالفت کردند و بنت به عنوان نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی سوگند یاد کرد و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برجام توافقی بسیار خطرناک و آرزوی مرگ اسراییل است

برجام توافقی بسیار خطرناک و آرزوی مرگ اسراییل است