مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 16:002021-06-14دانش

کنگره «استان اصفهان و توسعه ملی چالش ها» در اصفهان برگزار می شود


نخستین کنگره استان اصفهان و توسعه ملی چالش ها و فرصت های پیش رو در تاریخ 22 تا 24 تیر به صورت غیر حضوری در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.

- کنگره استان اصفهان و توسعه ملی چالش ها در اصفهان برگزار می شود ایسنا/اصفهان نخستین کنگره استان اصفهان و توسعه ملی چالش ها و فرصت های پیش رو در تاریخ 22 تا 24 تیر به صورت غیر حضوری در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.

این کنگره با هدف، ایجاد شبکه ای منسجم از دانشمندان، هنرمندان، مدیران، خیران و فناوران استان اصفهان در جهت هم افزایی برای توسعه ملی، توجه به چالش های موجود در استان به عنوان راهنمایی برای استان های دیگر در جهت پرهیز از تکرار مشکلات، توجه به مشکلات موجود استان و آینده نگری در مورد محورهای توسعه استان، فراهم آوردن مستندات پشتیبان در جهت شناساندن ظرفیت های استان در تهیه اسناد ملی توسعه، استفاده از ایده ها، دانش و تفکرات نسل جوان در جهت بهبود وضعیت استان در توسعه کشور و ایجاد ساز و کارهای مناسب جهت جذب نخبگان بومی و جلوگیری از مهاجرت آنها از استان و ایجاد همبستگی بین نخبگان استان به دور از سلایق و نگرش ها برگزار می شود.

نقش استان اصفهان در توسعه علمی کشور، توسعه صنعتی و فناوری، مدیریت کشور، هنر، پیشبرد فرهنگ دینی، توسعه بهداشت، سلامت و درمان در کشور، رویدادهای اجتماعی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره «استان اصفهان و توسعه ملی چالش ها» در اصفهان برگزار می شود

کنگره «استان اصفهان و توسعه ملی چالش ها» در اصفهان برگزار می شود