مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 15:352021-06-14سياسي

مشارکت مردم در انتخابات؛ مشتی بر دهان دشمنان/ لزوم استفاده از ظرفیت فضای مجازی


نماینده مردم شهرستان های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس گفت: تمام منافقین این چند هفته خیر کار می کنند و علنا مردم را به عدم حضور در انتخابات دعوت می کنند لذا مشارکت مردم در انتخابات مشتی بر دهان دشمنان خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حسین خسروی اسفزار عصر امروز در جمع ناظرین ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی، انتخابات 1400 را یکی از مأموریت های مهم دستگاه ها عنوان کرد و اظهار داشت: انتخابات 1400 بسیار مهم و درصد مشارکت مردم هر چه بیشتر باشد به نفع کشور است.

وی با اشاره به انتخاب نامزد اصلح و مشارکت مردم، بیان داشت: نامزد اصلح هر چه با آرای بیشتری انتخاب شود پشتوانه قوی تری برای کشور در داخل و خارج از کشور خواهد بود.

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس تبیین کرد: اولین محور در مقوله انتخابات اهمیت انتخابات است که باید برای مردم تبیین شود چراکه اگر اهمیت انتخابات از جهات مختلف برای مردم تبیین نشود مخاطب دنبال آن نخواهد رفت.

خسروی با اشاره به اینکه از دیگر محورهای انتخابات امسال حضور حداقلی و تبلیغات حداکثری در فضای مجازی است، عنوان کرد: در انتخابات پیش رو بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی بسیار تمرکز شده و مبلغان فرهنگی و مذهبی نباید از این فضای تبلیغی و رسانه ای غفلت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مردم در انتخابات؛ مشتی بر دهان دشمنان/ لزوم استفاده از ظرفیت فضای مجازی

مشارکت مردم در انتخابات؛ مشتی بر دهان دشمنان/ لزوم استفاده از ظرفیت فضای مجازی