مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 15:152021-06-14بين الملل

تداوم وضعیت وخیم لبنان ویرانی بزرگ به دنبال خواهد داشت


رییس مجلس نمایندگان لبنان ناراحتی عمیق خود را نسبت به اوضاع کنونی لبنان ابراز کرد و گفت: تداوم وضعیت وخیم کشور، ویرانی بزرگی به بار خواهد آورد.

- به نقل از النشره، نبیه بری رییس مجلس نمایندگان لبنان ناخرسندی عمیق خود را نسبت به اوضاع کنونی لبنان ابراز کرد و گفت: تداوم وضعیت وخیم کشور، ویرانی بزرگی به بار خواهد آورد که عواقب بدی در پی خواهد داشت.

نبیه بری امروز گفت که نسخه سوم ابتکارش براری خروج از بن بست سیاسی و دولتی، از حمایت عربی، منطقه ای، بین المللی و غربی از جمله فرانسه برخوردار است.

بری با ابراز نگرانی عمیق از اینکه برخی به شرط های غیرممکن اصرار کنند و با بیان اینکه چنین موضوعی باعث پیچیدگی هرچه بیشتر اوضاع می شود، تاکید کرد که به عنوان رییس مجلس نمایندگان، روی احترام به قانون اساسی و اجرای آن اصرار دارد و هرگز اجازه هدف قرار دادن آن تحت هیچ عنوانی را نخواهد داد.

رییس مجلس نمایندگان لبنان در ادامه با اشاره به اینکه امت اسلامی پس از حماسه اخیر فلسطین و علی رغم مشکلاتی که هست، در عزت و افتخار زندگی می کند، اعلام کرد: از مهتمرین رخدادهایی که به وقوع پیوسته، وحدت همه جانبه مردم فلسطین در داخل و خارج آن است.

وی گفت: آنچه مقاومت فلسطین در غزه محقق ساخت، مایه سربلندی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم وضعیت وخیم لبنان ویرانی بزرگ به دنبال خواهد داشت

تداوم وضعیت وخیم لبنان ویرانی بزرگ به دنبال خواهد داشت