مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 15:052021-06-14سياسي

گردشگری سلامت در خوزستان توسعه می یابد/ نفت به وظایفش عمل نمی کند


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با ایجاد بسترهای لازم برای حضور بیماران عراقی می توان گردشگری سلامت در استان خوزستان را توسعه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی عصر امروز در گفتگو با مردم خوزستان با اشاره به اینکه خوزستان علاوه بر نفت و گاز دارای منابع غنی، آب سرشار و زمین های حاصلخیز و ارزشمند است، بیان کرد: این سوال مطرح است که چرا با این همه ذخایر استان با مشکلاتی همچون فقر، نبودن فاضلاب، آب شرب و طرح های شهری روبرو می باشد.

وی گفت: استان خوزستان سرزمین دفاع از انقلاب و ارزش هاست که مردم آن شهدای گرانقدری را تقدیم کرده اند و با این سرمایه های بزرگ وضعیت فعلی استان غیر قابل تحمل است و با پیگیری و همت و خروش جوانان خوزستانی می توان این وضعیت را تغییر داد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: وزارت نفت و شرکت نفت که در بخش بزرگی از استان خوزستان مشغول فعالیت هستند چرا به وظایف خود عمل نمی کنند و حق آلایندگی و درآمد حاصل از فروش نفت را پرداخت نمی کنند.

حجت الاسلام رییسی با اشاره به اینکه در استان خوزستان کمبود منابع آبی وجود ندارد و باید مدیریت درستی از آن شود، ادامه داد: باید پسماندهای صنعتی برای حفظ محیط زیست در استان تصفیه شود که موجب خسارت به طبیعت و آب های زیرزمینی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری سلامت در خوزستان توسعه می یابد/ نفت به وظایفش عمل نمی کند

گردشگری سلامت در خوزستان توسعه می یابد/ نفت به وظایفش عمل نمی کند