مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 14:552021-06-14سياسي

محسن رضایی: اختیارات تصمیم گیری و تصمیم سازی را به استان ها می دهیم


کاندید سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: فعالیت های خاص هر استان باید در همان استان تهیه و اجرا شود، ما اختیارات تصمیم گیری و تصمیم سازی را هم به همان استان می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، و ناتوانی دست بدهد.

وی با بیان اینکه ما دوباره می خواهیم قیام کنیم و روی پای خود بایستیم، عنوان کرد: نه غرب و شرق هیچ کدام نتوانستند در برابر ایران بایستند، دوباره همه استان ها دور هم جمع شویم با وجود رهبری و جوانان برای بار سوم قیام فرهنگی اقتصادی و پیشرفت های بزرگ و زندگی بهتر را رقم بزنیم.

کاندید سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: اینطور نیست که از قبل انتخابات مهندسی شده باشد و فردی بیرون بیاید، انتخاب اصلی دست مردم است، قیام سوم قیام زندگی بهتر برای همه اقشار مردم و پیشرفت ایران و دستیابی به قله های بلند است شرط دارد اینکه همه با هم حرکت کنیم .

رضایی با بیان اینکه ایران و ثروت و قدرت برای همه باید باشد، افزود: دوباره استان ها و اقوام ایرانی را به میدان می آوریم، مناطق اقتصادی درست می کنیم و اختیارات می دهیم به استان ها و سپرده های هر استان برای همان استان خواهد بود.

وی گفت: قرار نیست تهران از خروج سرمایه ها از استان و ایران جلوگیری می کنیم، بیان داشت: دولت اقدام و تحول، دولت پایان دادن به وعده های بی پشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن رضایی: اختیارات تصمیم گیری و تصمیم سازی را به استان ها می دهیم

محسن رضایی: اختیارات تصمیم گیری و تصمیم سازی را به استان ها می دهیم