مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 14:552021-06-14اقتصادي

فروش بیش از 2 میلیاردی بهارانه کتاب در خراسان رضوی


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ازفروش 46 هزار و 349 جلد کتاب به ارزش 2 میلیارد و 249 میلیون تومان در طرح فروش بهارانه کتاب در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، یوسف امینی امروز در حاشیه بازدید از پاتوق کتاب در زیرگذر بوستان ملت مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح بهارانه فروش کتاب در خراسان رضوی هم زمان با سراسر کشور از 17 خردادماه در 114 کتاب فروشی استان آغاز شد که با 2 روز تمدید، تا 26 خرداد ادامه دارد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: از ابتدای اجرای طرح فروش بهارانه کتاب در استان 46 هزار و 349 جلد کتاب به ارزش 2 میلیارد و 249 میلیون و 252 هزار تومان در قالب این طرح فروخته شده است.

وی بیان کرد: طرح بهارانه فروش کتاب در خراسان رضوی علاوه بر دسترسی آسان مردم به کتاب، باعث افزایش اعتبارات فرهنگی استان شده است.

امینی، طرح های فصلی فروش کتاب مانند طرح بهارانه را زمینه ارائه و دسترسی آسان دوستداران کتاب به کتاب های خوب باقیمت مناسب دانست و بیان کرد: شاید دیگر نسل جوان نتواند به صورت سنتی با کتاب ارتباط برقرار کند بنابراین باید با تدوین و ارائه طرح های جدید در حوزه نشر و خرید کتاب، متناسب با اقتضائات و نیازهای روز، به نیاز این نسل پاسخ داد که طرح های فصلی خرید کتاب به این موضوع کمک کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش بیش از 2 میلیاردی بهارانه کتاب در خراسان رضوی

فروش بیش از 2 میلیاردی بهارانه کتاب در خراسان رضوی