مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 14:102021-06-14اقتصادي

سرمایه گذاری خوبی در بخش کشاورزی انجام نشده است/ افزایش 34 درصدی تولیدات دامی


معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی گفت: بخش کشاورزی اهمیت زیادی در حوزه اقتصاد کشور دارد ولی سرمایه گذاری خوبی در سال های اخیر در آن انجام نگرفته و موجب شده میزان خسارت طبیعی این بخش به طور فزاینده ای رو به رشد باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، شاهرخ شجری معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در مراسم تجلیل از نمونه های برتر بخش کشاورزی استان تهران که عصر امروز در اداره جهاد کشاورزی شهرستان ری برگزار شد، اظهار کرد: تولیدات زراعی سالانه 68 میلیون تن بوده که در سال گذشته این عدد به 92 میلیون تن رسید همچنین تولیدات باغی در همین مدت از 16 میلیون تن به 25 میلیون تن رسیده است.

وی با بیان اینکه دامداران با برنامه ریزی دقیق جهاد کشاورزی طی هشت سال گذشته توانستند تولیدات دامی خود را از عدد 12 میلیون تن به 16 میلیون تن افزایش دهند، گفت: در حوزه شیلات نیز 900 هزار تن تولید سال 92 به بیش از یک میلیون تن در سال 99 رسیده است که بیانگر تلاش فعالان این عرصه است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی به نقش قابل ملاحظه بخش کشاورزی در افزایش شاخص های اقتصادی کشاورزی اشاره کرد و افزود: رشد ارزش افزوده بخش کشاورزی از عدد 3.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری خوبی در بخش کشاورزی انجام نشده است/ افزایش 34 درصدی تولیدات دامی

سرمایه گذاری خوبی در بخش کشاورزی انجام نشده است/ افزایش 34 درصدی تولیدات دامی