مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 13:152021-06-14بين الملل

صله ارحام حالمان را خوب می کند


امروزه که انسان مدرن سرگرم دنیای دیجیتال است، ارتباطات اجتماعی بسیار کمرنگ و ملاقات های قوم و خویشی به عبارتی از مد افتاده و کمرنگ شده است، - امروزه که انسان مدرن سرگرم دنیای دیجیتال است، ارتباطات اجتماعی بسیار کمرنگ و ملاقات های قوم و خویشی به عبارتی از مد افتاده و کمرنگ شده است، در صورتی که زمان های نه چندان دور، زندگی با ارتباطات جمعی زیبایی دلنشینی داشت؛ رفت وآمد خانواده ها با هم، دورهمی ها، مهمانی دادن ها، جمع شدن ها و شب نشینی فرزندان و نوه ها در کنار پدربزرگ و مادربزرگ ها روی بالکن با صدای قل قل سماور و صدای خنده بچه ها .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جوان در ادامه نوشت: صله رحم در معنای لغوی یعنی وصل کردن و در تفسیر به معانی پیوند با دوستان و آشنایان است.

هر چیزی باعث پیوند بیشتر بین آنها شود، می توان بر آن صله رحم نام گذاشت.

ارحام کسانی هستند که در مراتب ارث واقع می شوند؛ مانند: پدر، مادر، برادر، خواهر و فرزندان آنان و نیز عمو، عمه، خاله، دایی و فرزندان آنان.

کرونا به مشکل دامن زده است امروزه شیوع ویروس کرونا و اجرای قرنطینه، موجب ممانعت از دید و بازدیدها و منع سفر شده است که این موضوع بیش از پیش دیدارها را کمرنگ کرده و باعث روی آوردن مضاعف به دنیای مجازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صله ارحام حالمان را خوب می کند

صله ارحام حالمان را خوب می کند