مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 12:452021-06-14سياسي

ظرفیت های 10 جزیره استان بوشهر باید بیشتر مورد استفاده قرار گیرد


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به استفاده صحیح از ظرفیت جزایر استان بوشهر در سند پیشرفت اقدام و تحول گفت: ظرفیت های 10 جزیره استان بوشهر باید استفاده شود.

- ، محسن رضایی بعد از ظهر دوشنبه در گفت و گوی تلویزیونی با مردم استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت های بسیار خوبی است که می توان به دریا و ساحل، گردشگری، تجارت، نفت و گاز و نیروی انسانی توانمند اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر علی رغم ظرفیت های بسیار زیاد همچنان محروم مانده اند افزود: در کنار ثروت بسیار زیاد موجود در استان بوشهر محرومیت دیده می شود و این در حالی است که استانی با این همه ظرفیت و قابلیت نباید اینگونه باشد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تقویت زیرساخت در استان بوشهر را ضروری دانست و بیان کرد: با تشکیل دولت اقدام و تحول من به خدمت مردم استان بوشهر می آیم و سند پیشرفت و تحول استان را امضا می کنم.

وی با بیان اینکه قول می دهم برنامه های خود را عملی کنم تصریح کرد: 10 جزیره در استان بوشهر وجود دارد که کمتر مورد استفاده قرار گرفته است در حالی که اگر در دیگر کشورها بود درآمدهای زیادی را نصیب کشور کرده و استفاده مناسبی از آن می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های 10 جزیره استان بوشهر باید بیشتر مورد استفاده قرار گیرد

ظرفیت های 10 جزیره استان بوشهر باید بیشتر مورد استفاده قرار گیرد