مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 12:352021-06-14سياسي

مردم در انتخابات شرکت کنند


معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری گفت: انتخابات پیش رو از این جهت اهمیت مضاعف دارد که در آستانه تعاملات مهم بین المللی هستیم و ان شاءلله مردم پای کار آیند و سلیقه و خواست خود را به کرسی نشانند و اجازه ندهند دیگران برایشان تصمیم بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معصومه ابتکار در نهمین دوره معرفی زنان برتر کارآفرین با رای مردمی اظهار کرد: زنان کارآفرین نقش کلیدی در این حرکت اجتماعی برای به کرسی نشاندن خواست مردم خواهند داشت تا اجازه ندهند مردم سالاری که دستاورد بزرگ جمهوری اسلامی، خون شهدا و مبارزات و تلاشهای مردم ایران است، آسیب بخورد.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری ادامه داد: برخی فکر می کنند می توانند از روش های خاصی برای به کرسی نشاندن نظر خاصی استفاده کنند.

ان شاءلله شاهد حرکت عظیم از سوی مردم باشیم که پای کار آیند و خواست خود را بر کرسی نشانند و کسی سکان دولت را گیرد که مسائل اقتصادی، کارآفرینی، تولید و اقتصاد کلان را خوب درک کند، برایش برنامه و در آن مسائل تجربه داشته باشد.

ابتکار با تقدیر از زنان کارآفرین برتر و امیدواری نسیت به ادامه این روند (طرح معرفی زنان کارآفرین برتر) در دولت بعدی تصریح کرد: از زنان کارآفرینی که برای معیشت خود و خانواده، پیشبرد اقتصاد کشور، مقابله با تحریم ها و هم راستا با سیاست های اقتصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در انتخابات شرکت کنند

مردم در انتخابات شرکت کنند