مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 12:252021-06-14سياسي

دشمن تلاش می کند مردم را نسبت به حضور در انتخابات دلسرد کند


یکی از اهداف دشمن، ایجاد شکاف و فاصله بین مسؤولین و مردم است، دشمن می خواهد اگر موفقیت و پیشرفتی در کشور اتفاق می افتد، دیده نشود؛ - محمد قاسمی، دادستان قزوین در نشست صمیمی با اصحاب رسانه که صبح امروز به همت سازمان بسیج رسانهٔ قزوین در سالن جلسات بسیج اقشار استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: شرایط فعلی کشور بر کسی پوشیده نیست و خبرنگاران به دلیل این که در فضای مخابرهٔ اخبار قرار دارند به جهانی بخش اعظمی از انرژی خود را در حوزهٔ رسانه صرف می کند تا به اهداف خود برسد، ما نیز باید تلاش کنیم از این فضا به نحو مطلوب بهره ببریم تا آثار تخریبی حملات رسانه ای و مجازی دشمن را که از خارج و داخل کشور انجام می شود، کاهش دهیم.

وی اظهار کرد: نقطهٔ اشتراک رسانه با دستگاه قضا داوری و انصاف است، رسانه ها می توانند مطابق قانون زبان گویای مردم جامعه باشند و صدای آن ها را با رعایت انصاف و عدالت به گوش مسؤولان برسانند.

قاسمی تأکید کرد: طبق فرمودهٔ مقام معظم رهبری، رسیدن به عدالت و پیشرفت از طریق حرکت در مسیر قانون محقق می شود، البته ما ادعا نداریم که عدالت محض در جامعه اتفاق می افتد اما باید در این مسیر تلاش حداکثری کنیم.

دادستان قزوین ضمن اشاره به اهمیت انتخابات و لزوم حضور حداکثری پای صندوق های رأی بیان کرد: رسانه ها نقش بی بدیلی در انتخابات د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن تلاش می کند مردم را نسبت به حضور در انتخابات دلسرد کند

دشمن تلاش می کند مردم را نسبت به حضور در انتخابات دلسرد کند