مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 12:202021-06-14سياسي

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین منصوب شد


وزیر راه و شهرسازی در حکمی سیدعلی هاشمی را به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی و رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان قزوین، منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی در حکمی سیدعلی هاشمی را به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی و رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان قزوین منصوب کرد.

در متن حکم آمده است: با توجه به تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی و رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان قزوین منصوب می نمایم.

انتظار دارد با عنایت به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و الگوی اقتصاد مقاومتی و در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید و با رعایت قوانین، آیین نامه ها و دستورالعمل های ابلاغی با اعمال مدیریت صحیح و مطلوب در بکارگیری منابع و ظرفیت های ملی و استانی نسبت به انجام وظایف و مأموریت های محوله در حوزه مسکن و شهرسازی با اولویت تولید مسکن، بازآفرینی شهری، توسعه زیرساخت های حمل و نقل اقدام کنید.

همچنین ضرورت دارد در تعامل با استاندار استان، مدیران و مسئولان محلی به ویژه شهرداران اهتمام ویژه به عمل آورده و موجبات تحول اساسی در حوزه های مأموریت را فراهم آورید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین منصوب شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین منصوب شد