مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 11:402021-06-14سياسي

تسریع در تکمیل مسکن مهر پردیس/واحدهای پرند آخر شهریور تحویل میشود


استاندار تهران از تسریع در تکمیل و تحویل مسکن مهر پردیس خبر داد وگفت: مابقی واحدهای مسکن مهر پرند تا آخر شهریور تحویل می شود.

- محسنی بندپی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات برای عزت و افتخار کشور حیاتی و ضروری است و مقدمات برای برگزاری انتخابات مطلوب در استان تهران فراهم شده است.

وی تصریح کرد: 27 جلسه ستاد انتخابات استان تهران تشکیل شده همچنین با توجه به تبلیغات دشمنان، تحریم ها پمپاژ یاس و ناامیدی و تلاش برای برهم زدن انتخابات 22 جلسه امنیتی برگزار شده و با دقت و هوشیاری همه عوامل پایش و رصد می شود تا با مشکلی مواجه نشویم.

رعایت پروتکل های بهداشتی در شعبات اخذ رأی ضروری است استاندار تهران ادامه داد: پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و دستورالعمل های لازم در روز انتخابات و همچنین زمان تبلیغات مشخص شده است.

وی اظهار داشت: 6 هزار و 846 صندوق اخذ رأی در استان تهران داریم که با توجه به شرایط کرونا هم تعداد شعب افزایش پیدا کرده و هم پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و دستورالعمل های لازم در روز انتخابات و همچنین زمان تبلیغات مشخص شده است.

در انتخابات پیش رو از استامپ برای اثر انگشت استفاده نمی شود محسنی بندپی با بیان اینکه همچون انتخابات سال 98 از استامپ برای اثر انگشت استفاده نمی شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در تکمیل مسکن مهر پردیس/واحدهای پرند آخر شهریور تحویل میشود

تسریع در تکمیل مسکن مهر پردیس/واحدهای پرند آخر شهریور تحویل میشود