مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 11:252021-06-14ورزشي

قاضی زاده: آمده ام حرف کولبران را بشنوم/ درد کولبران در دعوای سیاسی گم شده است


کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بدو ورود به استان کرمانشاه گفت: می خواهم حرف کولبران را بشنوم؛ به دور از سیاسی کاری و شعارزدگی برنامه هایم را اعلام کردم و الان هم فارغ از جدل های پوچ سیاسی می خوام درد آن قشری را بشنوم که صدای فریادشان را کسی نشنیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بدو ورود به استان کرمانشاه و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز افتخار پیدا کردیم که به استان کرمانشاه بیاییم و در این سفر به شهر مرزی جوانرود خواهیم رفت.

وی کرمانشاه را استان غیورمردان، ورزشکاران و دلاوران مردان دوران جنگ تحمیلی دانست و اظهار داشت: این استان یک استان آسیب دیده و توسعه نیافته است که نرخ بیکاری در آن بسیار بالاست.

ما روز گذشته در سیستان و بلوچستان بودیم و امروز به استان کرمانشاه آمده ایم به خاطر اینکه این استان ها، استان هایی هستند که کمتر مورد توجه بوده اند و نیاز به برنامه ریزی برای رشد بیشتر در این استان ها وجود دارد و این اقدام ما توجه دولت سلام به این مسئله مهم را نشان می دهد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: در گام دوم انقلاب، عدم توازن و تبعیضی که بین مناطق مختلف کشور است مورد توجه دولت سلام قرار دارد و ما به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی زاده: آمده ام حرف کولبران را بشنوم/ درد کولبران در دعوای سیاسی گم شده است

قاضی زاده: آمده ام حرف کولبران را بشنوم/ درد کولبران در دعوای سیاسی گم شده است