مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 11:152021-06-14بين الملل

نگرانی بلینکن از دستیابی ایران به دانشی غیرقابل برگشت در صنعت هسته ای


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا که برای شرکت در نشست گروه هفت به بروکسل سفر کرده است به شبکه تلویزیونی سی بی اس گفت از زمان خروج آمریکا از برجام، - وزیر خارجه آمریکا با ابراز نگرانی از دستیابی ایران به دانشی غیرقابل برگشت در صنعت هسته ای، بر فوریت احیای برجام تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا که برای شرکت در نشست گروه هفت به بروکسل سفر کرده است به شبکه تلویزیونی سی بی اس گفت از زمان خروج آمریکا از برجام، تهران محدودیت های اعمال شده در برجام را نادیده گرفته و از آن ها فراتر رفته است.

وی تصریح کرد، تهران موفق شده در این مدت به پیشرفتی قابل توجه و سریع در زمینه غنی سازی و افزایش غلظت اورانیوم در سطوح بالا برسد.

وزیر خارجه آمریکا در ادامه گفت: در صورت تداوم این روند، ایران به دانشی در زمینه غنی سازی دست می یابد که بازگشت از آن بسیار دشوار خواهد بود و به همین دلیل، احیای برجام فوریت دارد.

ششمین دور مذاکرات هسته ای برای رایزنی در خصوص وضعیت برجام از دیروز (شنبه) با حضور نمایندگان کشور های انگلیس، فرانسه، آلمان، چین و روسیه (گروه 1+4) و نماینده اتحادیه اروپا در شهر وین آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی بلینکن از دستیابی ایران به دانشی غیرقابل برگشت در صنعت هسته ای

نگرانی بلینکن از دستیابی ایران به دانشی غیرقابل برگشت در صنعت هسته ای