مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 10:452021-06-14اقتصادي

بیش از 126 هزار پورت ADSL به کردستانی ها واگذار شده است


مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به نیاز روز افزونِ مشتریان به بسترها و سرویس های مبتنی بر دیتا گفت: در حال حاضر بیش از 126 هزار و 164 مشترک از خدمات ASDL مخابرات بهره مند هستند.

- آزاد حکمت امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سنندج با بیان اینکه تحقق برنامه های ADSL با هدف بهره مندی مشتریان و پاسخگویی به مطالبات آنها یکی از استراتژی های کاری در استان است به تشریح اقدامات و سرمایه گذاری های چشمگیری صورت گرفته برای توسعه و ارتقا زیرساخت ها و تجهیزات لازم در این حوزه پرداخت.

وی اظهارکرد: هم اکنون تعداد 171 هزار و 500 پورت ADSL منصوبه در استان وجود دارد که پنج هزار و 168 پورت آن از ابتدای سال جاری تاکنون دایر شده است.

   وی ضمن اعلام پورت های منصوبه در سال جاری به درصد تحقق برنامه های ADSL در این مدت اشاره کرد و افزود: با اجرای برنامه های تدوین شده 99 درصد آنها محقق شده اند که تا پایان خرداد ماه نیز شاهد تحقق 100 درصدی آن هستیم.

مدیر مخابرات منطقه کردستان به نیاز روزافزون مشتریان به سرویس های دیتا از جمله ASDL در شرایط فعلی و انجام کارهای مبتنی بر این سرویس با وجود محدودیت های کرونایی در جامعه اشاره کرد و گفت: متوسط حجم مصرفی در هفته؛ در ابتدای سال جاری تا کنون از  141.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 126 هزار پورت ADSL به کردستانی ها واگذار شده است

بیش از 126 هزار پورت ADSL به کردستانی ها واگذار شده است