مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 10:152021-06-14بين الملل

اشتیه: دولت جدید اسراییل بهتر از دولت قبلی نیست


نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد: کابینه جدید اسراییل را بهتر از کابینه قبلی نمی دانم و برای این کابینه تا زمانی که آینده و حقوق مشروع ملت فلسطین را در نظر نگیرد، - نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد: کابینه جدید اسراییل را بهتر از کابینه قبلی نمی دانم و برای این کابینه تا زمانی که آینده و حقوق مشروع ملت فلسطین را در نظر نگیرد، هیچ آینده ای وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت النشره، محمد اشتیه، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن محکوم کردن بیانیه نفتالی بنت، نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی در حمایت از شهرک سازی ها به ویژه در مناطق ج اظهار کرد: کابینه جدید در اسراییل را بهتر از کابینه قبلی نمی دانم.

او افزود: برای این کابینه جدید تا زمانی که آینده و حقوق مشروع ملت فلسطین را در نظر نگیرد، هیچ آینده ای وجود ندارد.

اشتیه تاکید کرد: فلسطین به سازوکار جدیدی نیاز دارد تا به سرعت جایگزین سازوکار قبلی جهت بازسازی غزه شود تا تخریب های انجام شده توسط دشمن بازسازی شده و برای آنهایی که خانه هایشان را از دست داده اند، پناهگاهی ایجاد شود.

نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: با کنار رفتن بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر قبلی، یکی از بدترین ایستگاه ها در تاریخ درگیری با اسراییل شاید بسته شود و از نظر بدی تنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتیه: دولت جدید اسراییل بهتر از دولت قبلی نیست

اشتیه: دولت جدید اسراییل بهتر از دولت قبلی نیست