مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 10:052021-06-14دانش

بودجه آزمایش فاز سوم واکسن کرونای نانویی تامین می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بنیاد نوآوری های آمادگی برای بیماری های همه گیر موسوم به CEPI قرار است بودجه آزمایش فاز سه یک واکسن ضد کرونا را تأمین کند؛ - بنیاد نوآوری های آمادگی برای بیماری های همه گیر موسوم به CEPI، قرار است بودجه آزمایش فاز سه یک واکسن کرونا به نام GPB 510 را که با استفاده از نانوذرات ساخته شده است؛ تأمین کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بنیاد نوآوری های آمادگی برای بیماری های همه گیر موسوم به CEPI قرار است بودجه آزمایش فاز سه یک واکسن ضد کرونا را تأمین کند؛ واکسنی به نام GPB 510 که با استفاده از نانوذرات ساخته شده است.

این بودجه قرار است به شرکت اس کی بیوسایسن (SK Bioscience) اختصاص پیدا کند تا با استفاده از این بودجه آزمایش های بالینی فاز 3 را انجام دهد و همچنین اقدام به تحقیق و توسعه بیشتر در مورد انواع ویروس کرونا کند.

با اختصاص این بودجه، این شرکت می تواند فناوری تولید واکسن ضد کرونای نانوذره ای را تجاری سازی کرده و به مقیاس تولید انبوه برساند و در نهایت، امکان تولید سالانه صد ها میلیون دوز را امکان پذیر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه آزمایش فاز سوم واکسن کرونای نانویی تامین می شود

بودجه آزمایش فاز سوم واکسن کرونای نانویی تامین می شود