مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 09:502021-06-14اقتصادي

کلاه گشادی که بورس بر سر مردم گذاشت/ خسارت میلیاردی یک روستا در کهگیلویه و بویراحمد


وعده سرمایه گذاری دولت در بورس باعث شد مردم یک روستای محروم در کهگیلویه و بویراحمد هر آنچه داشتند را بفروشند اما میلیاردی از بورس خسارت دیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، در حالیکه دولتی ها در حال سرپوش گذاشتن بر آنچه در بورس رخ داد هستند و هیچ فردی نمی خواهد  مسئولیت آنچه در تالار شیشه ای گذشت را بپذیرد در استان کمتر توسعه یافته کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان محروم لنده روستایی است به نام مال ملا ( مال استریت) که بورس کلاه گشادی بر  سر مردم صاف ساده و زحمت کش آن گذاشتند.

مال استریت یا به نام محلی مال ملا روستایی چسبیده به شهرستان لنده که جمعیتی حدود 400 نفر دارد که اغلب کشاورز و دامدار هستند، مردمی زحمت کشی که به دولتی ها اعتماد کردند و زمین و دام و طلا و هر آنچه داشتند را فروختند و در بورس سرمایه گذاری کردند اما آنچه از بورس سهم آنها شد پشیمانی بود.

عده ای از آنها حتی از بانک وام گرفتند و در بورس سرمایه گذاری کردند اما سرمایه یشان در بورس به فنا رود و زندگیشان را باختند.

معماری بخشدار این روستا به خبرنگار فارس گفت: مردم روستا با اعتماد به حرف مسئولان و با توجه به روند افزایشی بورس، زمین و دام و ماشین و طلا و جواهرات و هر آنچه داشتند را فروختند و در بورس سرمایه گذاری کردند اما نمی دانستند در بورس چه تله ای برای آنها په


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاه گشادی که بورس بر سر مردم گذاشت/ خسارت میلیاردی یک روستا در کهگیلویه و بویراحمد

کلاه گشادی که بورس بر سر مردم گذاشت/ خسارت میلیاردی یک روستا در کهگیلویه و بویراحمد