مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 09:502021-06-14اقتصادي

مازندران/ افزایش قیمت نان پس از انتخابات


به دلیل افزایش هزینه های نانوایی ها قیمت نان پس از انتخابات افزایش خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مازندران حسینقلی قوانلو روز دوشنبه در نشستی با خبرنگاران از رشد بیش از 120 درصدی سرمایه گذاری در استان خبر داد و اظهار کرد: میزان سرمایه گذاری نسبت به سال 97 تا 5 برابر افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه میزان تورم در استان دو درصد کمتر از میانگین کشوری در سال قبل است، خاطرنشان کرد: میزان درآمد خانوارهای استان مازندران رتبه سوم کشوری را دارد و با این حال رتبه اول کمترین تورم را در کشور داشتیم.

رییس سازمان صمت مازندران با تاکید بر ایجاد سرمایه گذاری برای تحقق اشتغال یادآور شد: رشد سرمایه گذاری در سال های آینده برصنعت استان اثرخواهد داشت.

قوانلو گفت: بیشترین ارزش افزوده را صنایع غذایی با 41 درصد به خود اختصاص داده و مهمترین شاخص ها در بخش اقتصادی استان مازندران حجم سرمایه گذاری است.

وی با اشاره به اینکه میزان صدور جواز صنعتی و تأسیس در استان کاهش یافته است،خاطرنشان کرد: سرعت صدور جواز در شهرستان ها به دلیل کمبود نیروی انسانی متخصص، کند بوده اما فضای کسب و کار در حوزه صمت استان بهبود یافته است.

رییس سازمان صمت مازندران یادآور شد: هدف صدور پروانه های بهره برداری و تأسیس زیر دو روز است و اکنون بسیاری از جوازهای تأسیس یکروزه صادر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران/ افزایش قیمت نان پس از انتخابات

مازندران/ افزایش قیمت نان پس از انتخابات