مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 09:402021-06-14ورزشي

چگونه روتختی مناسب با دکور اتاق خواب خود در فصل تابستان انتخاب کنیم؟


شاید این روزها به دلیل مشغله زیاد کاری در طی روز انجام می دهیم وقت استراحت کمتری نصیب ما شود و در این مدت زمان کوتاه نیاز به استراحت و ریلکس کرد در اتاق خواب خود را داشته باشیم.

- شاید این روزها به دلیل مشغله زیاد کاری در طی روز انجام می دهیم وقت استراحت کمتری نصیب ما شود و در این مدت زمان کوتاه نیاز به استراحت و ریلکس کرد در اتاق خواب خود را داشته باشیم.

دکوراسیون داخلی اتاق خواب تاثیر مستقیم زیادی در روحیات شما می تواند داشته باشید که با توجه به سلایق هر فرد می تواند متفاوت باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام وب سایت خواب شاپ، هر فصل می تواند در ذهن هر فرد نقش و تاثیرات متفاوتی داشته باشد چه در سلیقه دکوراسیون و چه در روحیات افراد.

روتختی یکی از ملزومات اتاق خواب است که به تنهایی می تواند نقش بسزایی در این امر داشته باشد.

امروزه نسبت به گذشته تنوع در طرح و رنگ بندی روتختی ها آنقدر زیاد شده که هر فرد با توجه به نوع فصل می تواند طرح مد نظر خود را انتخاب کند.

معمولا در فصل های گرم تابستان طرح های فانتزی و رنگارنگ مانند طرح های هاوایی در پوشش می تواند باب میل بسیاری از افراد قرار گیرد.

در تابستان و فصل گرما معمولا نور آفتاب بر فضای اتاق خواب شما بیشتر می تابد پس بهتر است از رنگ های سبک و روشن برای تخت خواب و دکور اتاق استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه روتختی مناسب با دکور اتاق خواب خود در فصل تابستان انتخاب کنیم؟

چگونه روتختی مناسب با دکور اتاق خواب خود در فصل تابستان انتخاب کنیم؟