مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-14بين الملل

صدور 2 حکم اعدام برای مفتی شرعی القاعده در عراق


دادگاه کیفری استان صلاح الدین عراق امروز (دوشنبه) دو حکم اعدام را برای مفتی شرعی تشکیلات القاعده در این استان صادر کرد.

- دادگاه کیفری استان صلاح الدین عراق امروز (دوشنبه) دو حکم اعدام را برای مفتی شرعی تشکیلات القاعده در این استان صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، شورای عالی دستگاه قضایی عراق در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد: این تروریست در سخنان خود اعتراف کرد که به عنوان مفتی شرعی در گروهک های تروریستی القاعده فعالیت داشته و از جمله بنیانگذاران آن در دستگاه قضایی الشرقاط محسوب بوده و دیدارهای متعددی با تروریست ابو مصعب الزرقاوی (رهبر سابق تشکیلات القاعده در عراق) داشته است.

این شورا گزارش داد: این تروریست اعتراف کرده که فتواهایی برای ترور نیروهای ارتش و پلیس عراق صادر کرده و علاوه بر اینها در چند آدم ربایی و قتل و نیز حمله به نیروهای پیشمرگ شرکت داشته است.

شورای عالی دستگاه قضایی عراق افزود: این فرد مسؤول مرکز اطلاعات منطقه جنوب موصل در تشکیلات القاعده بوده و برای تروریست ها سلاح خریداری می کرده و مسؤول تقسیم دستمزد داعشی ها بوده است.

طبق بیانیه شورای یاد شده، دادگاه کیفری استان صلاح الدین بر اساس ماده چهار قانون مبارزه با تروریسم شماره 13 سال 2005 و ماده 406 قانون تحریم های سال 1969، برای این تروریس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 2 حکم اعدام برای مفتی شرعی القاعده در عراق

صدور 2 حکم اعدام برای مفتی شرعی القاعده در عراق