مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 09:102021-06-14دانش

سامانه ثبت درخواست ها و مشکلات دانشجویان بین المللی در دانشگاه آزاد راه اندازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد، نشست مشترک نمایندگان دانشجویان بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مدیرکل جذب و هدایت دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی، - مدیرکل جذب و هدایت دانشجویان غیرایرانی از راه اندازی سامانه ثبت درخواست ها و مشکلات دانشجویان بین المللی در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد، نشست مشترک نمایندگان دانشجویان بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مدیرکل جذب و هدایت دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی، مسئول امور علمی و دانشجویی سفارت جمهوری اسلامی افغانستان و نماینده امور بین الملل استان تهران در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد برگزار شد.

در این نشست دکتر رزمی مدیرکل جذب و هدایت دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به ماهیت دانشجویی به عنوان جوینده دانش و خرد، از آن به عنوان برترین صفات انسان های حق طلب نام برد و دانشجو بودن را ویژگی پیروان واقعی حضرت محمد مصطفی (ص)، قلمداد کرد.

وی ادامه داد: تلاش دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک دانشگاه پیشرو و مترقی این است که دانشجویان بین المللی این دانشگاه، علمِ آمیخته با ایمان را که روشنایی بخش مسیر زندگی است، کسب کنند تا راهنمابخش همه امور فرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه ثبت درخواست ها و مشکلات دانشجویان بین المللی در دانشگاه آزاد راه اندازی شد

سامانه ثبت درخواست ها و مشکلات دانشجویان بین المللی در دانشگاه آزاد راه اندازی شد