مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 09:052021-06-14دانش

جزییات برگزاری مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اعلام شد


مرکز سنجش ،پذیرش و فارغ التحصیلی در خصوص نحوه و چگونگی برگزاری مصاحبه دوره دکتری تخصصی سال 1400 دانشگاه آزاد اسلامی اطلاعیه ای صادر کرد.

- مرکز سنجش ،پذیرش و فارغ التحصیلی در خصوص نحوه و چگونگی برگزاری مصاحبه دوره دکتری تخصصی سال 1400 دانشگاه آزاد اسلامی اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این اطلاعیه آمده است: بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان دعوت شده به مصاحبه آزمون دکتری تخصصی سال 1400 و دوره بدون آزمون این مقطع ویژه استعدادهای درخشان که در موعد مقرر نسبت به ثبت نام به منظور شرکت در مصاحبه اقدام کرده اند و همچنین ثبت نام کنندگان آزمون اختصاصی واحدهای ارس، کیش و امارات می رساند، جهت دریافت برگه اطلاعات به منظور ورود به جلسه مصاحبه مجازی دوره دکتری تخصصی می توانند از امروز دوشنبه 24 خرداد ماه لغایت روز شنبه 29 خرداد ماه به پایگاه اینترنتی به آدرس www.

azmoon.

org مراجعه کنند.

داوطلبان لازم است ضمن دریافت نرم افزارهای مورد نیاز به منظور شرکت در مصاحبه مجازی از طریق سامانه فوق نسبت به نصب آنها اقدام کنند.

راهنمای نحوه چگونگی شرکت در مصاحبه از طریق همین سامانه قابل دریافت خواهد بود.

تاریخ و زمان مصاحبه مجازی هر داوطلب در برگه اطلاعات ورود به جلسه مصاحبه مجازی درج شده است و داوطلبان لازم است حداقل 30 دقیقه قبل از زمان مندرج در برگه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اعلام شد

جزییات برگزاری مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اعلام شد