مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 08:352021-06-14حوادث

جمع آوری 54 معتاد متجاهر و خرده فروش مواد در زنجان


جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جمع آوری و دستگیری 54 معتاد متجاهرو خرده فروش مواد مخدر با هدف پیشگیری از سرقت و کاهش جرائم در استان خبر داد.

- ایرج خانی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف پیشگیری از سرقت و کاهش جرائم با شناسایی مناطق جرم خیز و آلوده در سطح استان اجرا شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در اجرای این طرح تعداد 54 نفر از معتادین متجاهر و کارتن خواب و خرده فروش سطح حوزه استحفاظی جمع آوری و بیش از 2 کیلوگرم تریاک کشف و برای درمان و ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد منتقل شدند.

 جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد: بررسی ها نشان می دهد افراد معتاد در بسیاری از جرائم و آسیب ها از جمله وقوع سرقت و نابسامانی ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و این فرماندهی با تمام قدرت و اقتدار با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد خواهد کرد.

وی همچنین از کشف 6 کیلو تریاک در بازرسی از یک دستگاه سواری تیبا خبر داد و افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان به همراه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خرمدره و ماموران انتظامی کلانتری 16 شهرستان زنجان هنگام کنترل محورهای مواصلاتی در اتوبان زنجان - قزوین به یک دستگاه سواری تیبا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 54 معتاد متجاهر و خرده فروش مواد در زنجان

جمع آوری 54 معتاد متجاهر و خرده فروش مواد در زنجان