مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 08:252021-06-14سياسي

ناامید کردن مردم از نظام در دستور کار دشمن است


امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه ناامید کردن مردم از نظام در دستور کار دشمن است، گفت: مشارکت حداکثری پیامدهای مثبتی برای نظام جمهوری اسلامی به همراه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر دوشنبه در نشست جمعی از نخبگان علمی دانشگاه ها با هدف ارائه راهکارهای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، با تاکید بر تشکیل اتاق اندیشه ورزی برای پیشرفت و توسعه استان، عنوان کرد: نظر تخصصی کارشناسان در موفقیت نهادها و رسیدن به مقاصد متعالی موثر بوده و فعال شدن فضای مطالبه گری در استان مورد انتظار است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر فعال شدن فرهنگ مطالبه گری تاکید کرد: هرگاه در فضای دوستانه و صمیمی فضای نقد منصفانه فراهم نشود، باید فضای مطالبه گری صحیح از مسئولان را مهیا کرد.

امام جمعه ایلام در بخش دیگری از اظهارات خود به اهداف دشمن از دخالت در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: دشمن در تلاش است تا با نا امید کردن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی، زمینه عدم حضور مردم در انتخابات را فراهم سازد، چراکه دشمنان هیچگاه در فکر رصد توانمندی ها و خدمات نظام اسلامی نبوده و بی انگیزگی مردم به مشارکت در انتخابات را تنها راه موفقیت خود می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناامید کردن مردم از نظام در دستور کار دشمن است

ناامید کردن مردم از نظام در دستور کار دشمن است