مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 08:052021-06-14سياسي

ایجاد 5 هزار شغل به طور مستقیم با راه اندازی شیمی پارک در شهرضا


فرماندار شهرضا با بیان اینکه به دلیل عبور خط لوله گاز از جنوب شهرستان ایجاد شیمی پارک در شهرستان پیش بینی شده و هفته آینده واگذاری زمین انجام می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، سید نعمت اله صالح ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرضا با تبریک ولادت حضرت معصومه(س) اظهار داشت: دختران و زنان ما از نظر جایگاه شخصیتی بسیار والایی برخوردار هستند، مقام و شخصیت زنان و دختران اگر از مردان بالاتر نباشد کمتر نیست.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه فرصت مدیریت و توفیق خدمتگزاری به مردم فرصت بزرگی است و باید از آن استفاده کرد، افزود: خوشا به حال مدیری که وقتی مدت مدیریت او تمام شد مردم آن منطقه از او به نیکی یاد کنند و دعای خیر بدرقه راه او باشد.

وی با اشاره به اینکه مردم را باید صاحب حق بدانیم و با آن ها احترام بگذاریم، گفت: برای استقرار نظام هزینه های بسیاری داده شده است، هر چه که به مردم خدمت کنیم سبب خوش بینی مردم به نظام می شویم، مردم دین و حکومت را در عملکرد مسؤولان می بینند.

صالح با بیان اینکه افزایش بی رویه قیمت ها مردم را نگران کرده است، بیان کرد: از آن طرف مسؤولان اعلام می کنند هیچ افزایش قیمتی نداریم، اما بیشتر اجناس تا 50 درصد گران شده است، عدم نظارت بر قیمت ها یک مشکل در جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 5 هزار شغل به طور مستقیم با راه اندازی شیمی پارک در شهرضا

ایجاد 5 هزار شغل به طور مستقیم با راه اندازی شیمی پارک در شهرضا