مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 07:502021-06-14سياسي

دشمن به دنبال القای یأس و ناامیدی و کاهش مشارکت مردم در انتخابات است


فرماندار سرپل ذهاب با اشاره به پیش بینی 111 شعبه اخذ رأی در این شهرستان، گفت: دشمنان نظام از بیرون مرزهای با پمپاژ یاس و ناامیدی تلاش دارند تا مردم را از شرکت در انتخابات دلسرد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، نورالدین فرزادی پور از آمادگی مردم شهرستان سرپل ذهاب برای حضور در انتخابات خبر داد و اظهار داشت: انتخابات یک ظرفیت و فرصت مناسبی برای تعیین سرنوشت مردم برای چهار سال در سطح ملی با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و همچنین منطقه ای با شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا است که مقدمات لازم برای مشارکت پرشور مردم فراهم شده است.

وی با اشاره به پیش بینی 111 شعبه اخذ رأی در سرپل ذهاب، تصریح کرد: تمهیدات مقدماتی صورت گرفته تا در روز انتخابات با کمترین امکانات حداکثر خدمات را به مردم ارائه دهیم و بستر لازم را برای اخذ آرا مردم فراهم کنیم.

فرماندار سرپل ذهاب تصریح کرد: مردم با توجه به اهمیت انتخابات 1400 که تعیین کننده سیاست های کشور در عرصه های داخلی و خارجی است در 28 خرداد در همان ساعات اولیه روز با حضور در پای صندوق های رای به وظیفه و تکلیف خود عمل کنند.

فرزادی پور خاطرنشان کرد: آنچه که امروز ما به عنوان چالش با آن مواجه هستیم نغمه ها و توطئه های دشمنانی است که از بیرون مرزهای با پمپاژ یأس و جزیی از زندگی مردم شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال القای یأس و ناامیدی و کاهش مشارکت مردم در انتخابات است

دشمن به دنبال القای یأس و ناامیدی و کاهش مشارکت مردم در انتخابات است