مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 07:452021-06-14سياسي

تعیین 383 شعبه اخذ رای شهری و روستایی در لنگرود


فرماندار لنگرود، با اشاره به تعیین مجموعا 174 صندوق اخذ رای ریاست جمهوری و 209 صندوق اخذ رای شوراهای اسلامی شهر و روستا، یادآور شد: کلیه عوامل اجرایی حاضر در شعب اخذ رای انتخاب شدند.

- ایسنا/گیلان فرماندار لنگرود، با اشاره به تعیین مجموعا 174 صندوق اخذ رای ریاست جمهوری و 209 صندوق اخذ رای شوراهای اسلامی شهر و روستا، یادآور شد: کلیه عوامل اجرایی حاضر در شعب اخذ رای انتخاب شدند.

رحیم حیدری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار داریم، اظهار کرد: مردم سالاری دینی رویکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی است و آرای مردم در راس امور اداره کشور قرار دارد.

وی با اشاره به رجوع نظام به آرای مردمی در موضوعات مختلف، افزود: همه خدمتگزاران نظام اسلامی از عالی ترین سطح تا هیئت دولت و وزرا و مدیران استانی و شهرستانی به صورت مستقیم و غیر مستقیم توسط مردم انتخاب می شوند.

فرماندار شهرستان لنگرود، با بیان اینکه مردم در نظام اسلامی از جایگاه ویژه ای برخوردارند، گفت: تمهید مقدمات لازم جهت برگزاری یک انتخابات پرشور با حضور گسترده مردم پای صندوق های رای در شهرستان لنگرود انجام شده و آماده برگزاری انتخابات 28 خرداد در سایه رعایت دستورالمعل های بهداشتی س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین 383 شعبه اخذ رای شهری و روستایی در لنگرود

تعیین 383 شعبه اخذ رای شهری و روستایی در لنگرود