مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-14سياسي

آثار تخریب رجل سیاسی در مناظرات تا چندین سال ماندگار است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: آثار یک روزه تخریب کاندیداها در مناظرات، تا چندین سال ماندگار است و این برای نظام خوشایند نیست.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: آثار یک روزه تخریب کاندیداها در مناظرات، تا چندین سال ماندگار است و این برای نظام خوشایند نیست.

حجت الاسلام محمد علی سالاری، ، 24 خرداد ماه، در جلسه هماهنگی هفته حقوق بشر آمریکایی در استان که در حسینیه مصلی بجنورد برگزار شد، با تأکید براینکه ایجاد جوانگرایی در حوزه های مدیریتی کشور باید از اهداف رییس جمهور آینده باشد، اضافه کرد: عدم رعایت اخلاق سیاسی و اجتماعی در مناظرات در شأن جامعه اسلامی نیست و آثار یک روزه تخریب کاندیداها در مناظرات، تا چندین سال ماندگار است و این برای نظام خوشایند نیست.

وی با بیان اینکه باید خون تازه در رگ های سیاسی کشور به جریان افتد، افزود: دشمنان نظام به دنبال دلسرد کردن مردم برای حضور در پای صندوق های رأی در روز انتخابات هستند و امیدواریم مانند 42 سال گذشته، به اهداف خود نرسند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه از اصل نظام نباید غافل شویم، اظهار کرد: عدم رعایت اخلاق در انتخابات و در جامعه اسلامی، موجب آسیب دیدن اصل نظام می شود و نباید در شرایط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار تخریب رجل سیاسی در مناظرات تا چندین سال ماندگار است

آثار تخریب رجل سیاسی در مناظرات تا چندین سال ماندگار است