مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 07:052021-06-14بين الملل

ایجاد سیستم ارتباطات یکپارچه بین ارتش های جامعه همسود


دومای دولتی روسیه در آینده نزدیک موضوع تصویب توافق نامه مربوط به سیستم ارتباطات یکپارچه نیروهای مسلح کشورهای عضو این اتحادیه را بررسی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، دومای دولتی روسیه در یکی از جلسات آتی خود موضوع تصویب توافق نامه مربوط به سیستم ارتباطات یکپارچه نیروهای مسلح کشورهای عضو این اتحادیه را بررسی می کند.

این توافق نامه در تاریخ 29 می سال 2020 میلادی در مسکو و با هدف افزایش پایداری مدیریت نیروهای مسلح همسود و تامین نیازهای سازماندهی ارتباطات به منظور تعامل بین آنها به امضا رسیده است.

هدف از تدوین این سند تضمین تداوم و سازگاری سیستم های موجود در نیروهای مسلح همسود، مجتمع ها و ابزارهای ارتباطی نظامی تولید محلی و خارجی بر اساس مدرن سازی آنها، اجرایی دستاوردهای علمی و فناوری در حوزه ارتباطات نظامی است.

همچنین برگزاری جلسه کمیته هماهنگی، آموزش نیروهای و ابزارهای ارتباطی مربوط به این سیستم، مشارکت در سازماندهی اقدامات مشترک سپاه سیگنال، حفظ آمادگی رزمی آنها، اطمینان از استفاده موثر بر اساس استفاده از عناصر موجود و تازه ایجاد سیستم پیش بینی شده است.

اجرای چنین زمینه های فعالیتی در چارچوب برنامه های دوجانبه منعقد شده با اعضا علاقه مند جامعه هسمود انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد سیستم ارتباطات یکپارچه بین ارتش های جامعه همسود

ایجاد سیستم ارتباطات یکپارچه بین ارتش های جامعه همسود