مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 06:502021-06-14سياسي

دعوت ده ها هزار بسیجی برای شرکت مردم در انتخابات


ده ها هزار نفر از بسیجیان، فرماندهان و فعالان مسجدی پایگاه های مقاومت بسیج سراسر کشور با صدور بیانیه ای از مردم برای حضور در انتخابات دعوت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، ده ها هزار نفر از بسیجیان، فرماندهان و فعالان مسجدی پایگاه های مقاومت بسیج سراسر کشور با صدور بیانیه ای از مردم برای حضور در انتخابات دعوت کردند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: ( (.

إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ.

؛ همانا خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملتی) را تغییر نمی دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند! (رعد/ 11) حضرت امام خمینی (ره): این وظیفه ای است الهی، وظیفه ای است ملی، وظیفه ای است انسانی، وظیفه ای است که ما باید به آن عمل بکنیم.

همه مان باید در انتخابات شرکت بکنیم.

حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی): همه کسانی که به نظام جمهوری اسلامی و به استقلال کشور معتقدند، به آینده کشور اهمیت می دهند دلشان برای منافع ملی می سوزد، باید در انتخابات شرکت کنند.

حمد و سپاس خدای بی همتا را که بر ما منّت نهاد و نعمت انقلاب اسلامی و رهبری فرزانه را بر ما ارزانی داشت تا تحت زعامت آن عارف نستوه، ظلم و ستم جهانخواران و جیره خواران داخلی آنان را پایان ببخشیم و پرچم با شکوه حاکمیت  الله ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت ده ها هزار بسیجی برای شرکت مردم در انتخابات

دعوت ده ها هزار بسیجی برای شرکت مردم در انتخابات