مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 06:502021-06-14سياسي

عشایر، مردمانی همیشه حاضر در میدان


فرمانده سپاه عاشورا، عشایر را مردمانی همیشه حاضر در میدان برشمرد و افزود: عشایر سخت کوش در طول تاریخ اسلام از تمامی امتحانات سخت و مشکل با پیروزی و سربلند بیرون آمده اند، - به طوری که در بعثت پیامبر (ص) عشایر نقش مهمی در ترویج و توسعه اسلام و دین داشتند.

سردار عابدین خرم در نشست روشنگری و بصیرت افزایی ویژه سران، معتمدین و آحاد مردم عشایری طوایف ارسباران گفت: عشایر جزو ذخایر انقلاب هستند و افتخار عشایر این است که در سرزمینی زندگی می کنند که سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی جزو این مردان شجاع و دلیر است، زیرا سردار سلیمانی به این امر همواره افتخار کرده و خود را جزو عشایر معرفی می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: عشایر سرزمین ایران، مردانی غیور و وفادار به اسلام، دین و کشور داشته و در روزهای سخت که بسیاری میدان را خالی کردند، اما عشایر همچنان در صحنه های انقلاب بوده اند و افتخار عشایری این است که سردار سلیمانی نیز جزو همین عشایر سلحشور و از فرزندان آن ها است.

وی گفت: شهید سردار سلیمانی از نسل و خون عشایر بوده و افتخار می کرد که به عنوان سرباز در دفاع از مرزها و آرمان های والای ایران اسلامی به شهادت نائل شود و امروز این مرد میدان به عنوان بزرگ مرد تاریخ در کل جهان معروف بوده و این افتخاری بزرگ برای عشایر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشایر، مردمانی همیشه حاضر در میدان

عشایر، مردمانی همیشه حاضر در میدان