مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 06:452021-06-14سياسي

کاندیدای اصلح را از عملکردش بشناسیم


نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برای شناخت کاندیدای اصلح باید به عملکرد آن توجه کنیم، گفت: در مقایسه بین اصلح و غیراصلح کسی که امتحان پس داده، - ایسنا/همدان نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برای شناخت کاندیدای اصلح باید به عملکرد آن توجه کنیم، گفت: در مقایسه بین اصلح و غیراصلح کسی که امتحان پس داده، فرد اصلح است.

آیت الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: یکی از مسائل مهمی که ضامن نگهداری و حفظ انقلاب اسلامی، خون شهدا، زحمات امام راحل، استقامت مردم در هشت سال دفاع مقدس و مقاومت 42 ساله ملت ایران در مقابل آمریکا است، شرکت عموم مردم در همه صحنه های انقلاب است.

وی ادامه داد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مردم به صحنه آمدند و از امام خمینی(ره) پشتیبانی کردند، این پشتیبانی مردم سبب شد امام راحل پس از 15 سال تبعید به وطن برگردد و جمهوری اسلامی را تشکیل دهد همچنین باعث شد امام(ره) حکومت شاهنشاهی را به جمهوری اسلامی تغییر دهد و بعدها در هشت سال دفاع مقدس حضور مردم در جبهه های جنگ مملکت را از چنگال اجنبی ها نجات داد.

موسوی اصفهانی با بیان اینکه حضور مردم برای اصل انقلاب سرنوشت ساز است، افزود: امروز حضور مردم پای صندوق های رأی لازم است اگرچه همه می دانند در اثر عملکرد بد دول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیدای اصلح را از عملکردش بشناسیم

کاندیدای اصلح را از عملکردش بشناسیم