مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 06:252021-06-14سياسي

تکذیب ادعای همتی مبنی بر رأی نمایندگان قوه قضاییه به فیلتر اینستاگرام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در جریان سومین مناظره نامزد های انتخابات ریاست جمهوری، عبدالناصر همتی خطاب به سید ابراهیم رییسی مدعی شد نمایندگان قوه قضاییه در کمیته فیلترینگ، - جاویدنیا که همتی مدعی است به عنوان نماینده قوه قضاییه حکم به فیلترینگ اینستاگرام داده است، حتی در مقطعی که معاون فضای مجازی دادستان کل کشور بود در کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، صاحب حق رأی نبود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در جریان سومین مناظره نامزد های انتخابات ریاست جمهوری، عبدالناصر همتی خطاب به سید ابراهیم رییسی مدعی شد نمایندگان قوه قضاییه در کمیته فیلترینگ، رأی به بسته شدن اینستاگرام دادند! به نظر می رسد اشاره همتی در این ادعای خلاف، به جواد جاویدنیا معاون پیشین فضای مجازی دادستانی کل کشور باشد.

این ادعای همتی در شرایطی مطرح می شود که جواد جاویدنیا که پیش تر در چند نوبت از جمله در دی ماه 97 مدعی شده بود حکم قضایی برای فیلترینگ اینستاگرام صادر شده است، در اردیبهشت 99 در دوران ریاست آیت الله رییسی بر قوه قضاییه از معاونت فضای مجازی دادستان کل کشور عزل شد.

نکته قابل توجه آنکه، جاویدنیا که همتی مدعی است به عنوان نماینده قوه قضاییه حکم به فیلترینگ اینستاگرام داده است، حتی در مقطعی که معاون فضای مجازی دادستان کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب ادعای همتی مبنی بر رأی نمایندگان قوه قضاییه به فیلتر اینستاگرام

تکذیب ادعای همتی مبنی بر رأی نمایندگان قوه قضاییه به فیلتر اینستاگرام