مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 06:102021-06-14اقتصادي

هشدار استاندار بوشهر به استخراج کنندگان رمز ارز


با مشارکت شرکت توزیع نیروی برق، پلیس و دستگاه قضایی ضمن شناسایی و برخورد با عوامل استخراج رمز ارز، این دستگاه ها برای جلوگیری از خاموشی جمع آوری می شود.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: با مشارکت شرکت توزیع نیروی برق، پلیس و دستگاه قضایی ضمن شناسایی و برخورد با عوامل استخراج رمز ارز، این دستگاه ها برای جلوگیری از خاموشی جمع آوری می شود.

عبدالکریم گراوند در بررسی دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با بیان این که امسال با یک وضعیت جدیدی در عرصه تولید، توزیع و مصرف برق مواجه هستیم، اظهار کرد: کاهش بارندگی ها در فصل گذشته سبب کاهش تولید برق از نیروگاه های برق آبی شده و در این راستا سطح ذخیره آب در سدها کاهش یافته است.

وی با اشاره به گرمای زودرس بیان کرد: استفاده از وسائل خنک کننده در سایر نقاط کشور زودتر از سال های قبل آغاز شده که این مهم زمینه افزایش مصرف برق فراهم کرده است.

استاندار بوشهر گفت: کاهش بارش باران و خشکسالی ها بر روی منابع آبی بر روی گرمای زودرس تأثیر گذاشت.

یکی دیگر از عوامل افزایش مصرف برق دستگاه های استخراج رمز ارز است که دستگاه هایی که مجوز رسمی داشتند فعالیت آن ها قطع شد و در این راستا دستگاه های ماینر غیرمجاز مورد رصد و شناسایی قرار گرفتند و با آن ها برخورد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار استاندار بوشهر به استخراج کنندگان رمز ارز

هشدار استاندار بوشهر به استخراج کنندگان رمز ارز