مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 06:102021-06-14فرهنگي

امیری اسفندقه گواهینامه درجه یک هنری دریافت کرد


مراسم اهدای گواهینامه درجه یک هنری به مرتضی امیری اسفندقه در ساختمان شهدای رادیوی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

- به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، مراسم اعطای گواهینامه درجه یک هنری در رشته شعر به مرتضی امیری اسفندقه، با حضور ایوب دهقانکار مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی بخشی زاده معاون صدای جمهوری اسلامی ایران، مدیران شبکه های رادیویی و همچنین تعدادی از شاعران در ساختمان شهدای رادیو صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

دهقانکار در این مراسم گفت: برای بنده باعث افتخار و مسرت و خوشبختی است که در جمع وزین و فرهیخته ای همچون این جمع باشم.

در عین مسرت و خوش وقتی، برای بنده ثقیل است از شعر و ادب سخن بگویم زیرا که سطح وزانت و ادبیت محفل بسیار بالاست، لذا قصد اساعه و اطاله کلام ندارم فقط به حکم این که مامورم و معذور در حد چند جمله در خدمت عزیزان خواهم بود.

وی افزود: دانشمندان علوم شناختی و روانشناسی دوگانه‎ای دارند تحت عنوان competence و performance که با تعریفی ساده، اولی همان میزان ظرفیت درونی افراد بوده و دومی نمای بیرونی است.

در برخی افراد performance یا همان نمای بیرونی ممکن است بروز و نمود بیشتری داشته باشد، حال آن که علی القاعده competence باید بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیری اسفندقه گواهینامه درجه یک هنری دریافت کرد

امیری اسفندقه گواهینامه درجه یک هنری دریافت کرد