مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 05:502021-06-14اقتصادي

1300 تاکسی در ستاد انتخابات کرج فعالیت خواهند کرد


سرپرست سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری کرج گفت: روز انتخابات مصادف با 28 خرداد سال جاری، هزار و 300 تاکسی و ون در سراسر حوزه انتخابیه کلانشهر کرج فعال خواهند بود.

- منوچهر خسروزاده، سرپرست سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری کرج، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به فضای انتخابات در شهر، گفت: در این راستا از سوی سازمان حمل و نقل، بار و مسافر انجام شود و هزینه ها باید توسط دولت تأمین شود که هنوز در این خصوص چیزی اعلام نشده است.

  در این مورد وظیفه سازمان حمل و نقل چیزی جز پیگیری نیست که تا کنون 4 مکاتبه توسط سازمان با وزارت کشور  انجام شده است.

   وی در ادامه در مورد تعویض تاکسی های فرسوده پیکان، گفت: برای تعویض  تاکسی های فرسوده شهر  کرج 30 میلیون تومان از طریق سازمان و 30 میلیون تومان از سوی بانک مهر، در مجموع 60 میلیون تومان  در اختیار مالکان پیکان تاکسی  ها قرار می گیرد اما با توجه به اینکه این مبلغ با نرخ ارزش تاکسی ها برای خرید تاکسی صفر کافی نیست، الزامی برای خرید تاکسی صفر برای مالکان این خودروها  وجود ندارد و فقط باید خودرویی بخرد که فرسوده نباشد.

  خسروزاده در خصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و اتوبوس های فرسوده، گفت: شهرداری کرج هر دستگاه اتوبوس را با قیمت حدود 4 میلیارد تومان خریداری می کند و 50 دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1300 تاکسی در ستاد انتخابات کرج فعالیت خواهند کرد

1300 تاکسی در ستاد انتخابات کرج فعالیت خواهند کرد