مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 05:352021-06-14اقتصادي

وجود 6 میلیون لیتر الکل مازاد در خوزستان / صادرات الکل آزاد شود


دبیر شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان با اشاره به ادامه ممنوعیت صادرات الکل با وجود کاهش مصرف مردم از این کالا، گفت: 6 میلیون لیتر الکل مازاد در استان خوزستان انبار شده است که در این شرایط، - ایسنا/خوزستان دبیر شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان با اشاره به ادامه ممنوعیت صادرات الکل با وجود کاهش مصرف مردم از این کالا، گفت: 6 میلیون لیتر الکل مازاد در استان خوزستان انبار شده است که در این شرایط، انتظار داریم دولت با صادرات الکل مازاد تولیدشده در خوزستان موافقت کند.

شهلا عموری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با وجود شرایط شیوع کرونا در کشور، به دلیل رواج عادی انگاری بین مردم در مدت اخیر، میزان مصرف الکل توسط شهروندان کاهش پیدا کرده است و مردم کمتر الکل مصرف می کنند.

وی افزود: از اواخر سال گذشته تاکنون به دلیل کاهش مصرف الکل، فروش داخلی این محصول کاهش داشته اما همچنان ممنوعیت صادرات الکل که از سوی دولت در نظر گرفته شده بود، پابرجا است.

دبیر شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان گفت: 6 میلیون لیتر الکل مازاد در استان خوزستان انبار شده است که در این شرایط، انتظار داریم دولت با صادرات الکل مازاد تولیدشده در خوزستان موافقت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 6 میلیون لیتر الکل مازاد در خوزستان / صادرات الکل آزاد شود

وجود 6 میلیون لیتر الکل مازاد در خوزستان / صادرات الکل آزاد شود